its up to me

10 favoriter:
Färg:  rosa och turkos
Mat: tacos
Band: Inget speciellt.
Film: de finns många bra
Bok: ingen speciell
Sport: cheerleading och ridning
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag, då har man hela helgen framför sig
Glassmak: twister!
Tid på dygnet: 20.00 och 12.00

9 för tillfället:
Humör: trött och förvirrad
Smak: eh va?
kläder: pyjamas
Bakgrund: bild på Conte
Nagellack: turkos från Hm
Tid: 14.23
Omgivning: tv rummet
Irritationsobjekt: hosta

8 första: 
Bästa vän: nån som hette Linnea som jag inte minns men sen är det nog Nelly
Screen name: Ida
Husdjur: Hund
Piercing: Hål i öronen
Förälskelse: nån på dagis haha fast de va inte så seriöst
Musik: hehe hur ska jag veta de
Bil: har ingen
Kyss: -

7 senaste:
Cigarett: INGEN! Blä!
Mat: åt vanlijglass för första gången på länge
Dryck: mjölk
Biltur: hem från träningen igår
Kyss: -
Spelad låt: justin bieber - down to earth 
TV-program: Oprah 

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej
Brutit mot lagen: tror inte det
Blivit arresterad: 
Badat naken: Såklart haha
Varit med på TV: japp till och med en film ;) haha filmen om ragvaldsträsk, en levande by.. Inget att skryta om precis haha XD

Kommentarer
Postat av: Thony

Jag tror jag har den filmen xD

2010-05-24 @ 18:18:19
URL: http://thonystankar.blogg.se/
Postat av: Thony

ragvaldsträsk, en levande by :P

2010-05-24 @ 18:37:06
URL: http://thonystankar.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0