Let´s Just Fall In Love Again

Hej hej!
Kom nyss hem från skolan, tror inte det har hänt något speciellt idag. Eller jo, när vi kom och skulle äta lunch fanns det ingen mat kvar åt oss.. Så jag är rätt hungrig nu men vi ska äta grillat till middag så då har jag mer plats åt den maten än den äckliga skolmaten. Men ändå dåligt att dom hade för lite mat.
Igår på träningen så hade miniorerna haft uppvisning för deras föräldrar och då ville alla dom se vårat tävlingsprogram, så vi hade en miniuppvisning. Haha det var jätte kul men nu har jag blivit super nervös inför RM och uppvisningen som vi har på måndag. Då typ massa man känner kommer och kollar. Det är på kyrkholmen kl. 20.15 och det kostar 20 kr att komma in. Det blir nog jätte roligt men nervöst!
I kväll ska jag, Sanna, Mikkan och Frida på bio och se sex and the city 2! Hoppas den är bra!
Ha en underbar början på helgen!
Nästa vecka kommer se ut så här för mej:
Måndag:
vanlig skola till kl. 13.00 då går hela estet iväg till kyrkholmen för att göra i ordning allt inför kvällen, middag vid 16.00 och sen Träpinne hela kvällen. Uppvisning med laget där 20.15. Kommer måsta vara kvar där till ca 23.00 för att städa.
Tisdag:
Skola
Städa i Kåge med laget för att tjäna lite pengar
Onsdag:
Skola
Långträning från 17.30 - 22.00
Torsdag:
Skola
kanske brännboll på kvällen med lite kompisar
Fredag:
skola till 12.00 åker hem med tolv bussen för att packa allt inför helgen
SEN FAR STINGRAYS TILL UPPSALA!!
Lördag:
kommer fram till uppsala
kolla på miniorer som tävlar i cheerleading
Söndag:
Stingrays Cheerleading tävlar i klassen senior fortsättning
Efter tävligen åker vi med buss hem till skellefteå och kommer hem någon gång på måndag morgon.
Snacka om att jag längtar! Hela veckan kommer nog bli toppen!



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0