The Skys The Limit

Hej hej!

Har inte orkat skriva något idag för att det har varit så fint väder och jag har varit ute. For ut och gick och tog med mig kameran, haha sen när jag hade gått en bit såg jag att det var svanar på sjön och då fick jag en idé att försöka fota dom nära. Så jag gick över massa läggdor i gräs med spindlar! Och när jag väl kom fram och tog kort så simmade svanarna iväg, tusan också haha. Sen gick jag ut till vägen igen och gick en bit till. Sen när jag kom hem mockade jag åt hästarna och sen kom Mikkan, haha hon skrämde mej när hon kom ner i stallet. Sen när hon hade farit duschade jag och nu sitter jag här. Har faktiskt haft riktigt kul.
haha bästa bilden jag fick på svanarna ...

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0