White horse

Hej hej!
Det här har varit en toppen dag! Verkligen super kul, först hade vi vårat sista nationella, de var i spanska. Gick väl inte så jätte bra men jag kan inte spanska så. Sen efter de gick jag, Emma, Sanna och Dennis till coop och jag fick en glass av Dennis. Sen när vi kom till skolan hade vi långt hål så vi var ute och solade, sen såg vi klart Forrest Gump. Jag började som vanligt gråta i slutet. Sen fick vi tillbaka våra resultat i svenska och engelska nationella, jag blev super nöjd med mina. Sen fick vi veta av våra toppenlärare att vi fick slippa lektionerna på eftermiddan och ha "lageftermiddag" med brännbolls turnering (vet inte hur de stavas). Mitt lag kom 2:a!! De va jätte roligt!
Foto: Ida Lindberg
I kväll har vi träning och jag kan inte bygga idag heller, har inte byggt en hel träning på jätte länge, de är rätt tråkigt...

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0