Blogglista

Varför började du blogga?
Det var Amanda som hjälpte mig att göra bloggen, haha kan väl inte
säga att den var speciellt intressant i början. Jag har fortsatt att blogga för jag tycker
det kan vara kul att lägga ut bilder som jag har tagit osv.
Hur länge har du bloggat?
Jag tror jag började just före 8:an började och nu går jag i ettan.

Hur såg din bild av bloggare ut innan du började blogga?
Jag visste typ inte så mycket om bloggar och sånt så jag hade väl inte någon speciell bild.
Hade bara hört talas om Blondinbella.
Vad tror du dina vänner tycker om din blogg?
Ingen aning. Jag hoppas dom tycker den är okej. Nog för att jag inte skriver så
mycket om mitt privatliv och så men om mina dagar och sen lägger jag upp bilder.

Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg?
Jag skriver nästan inga privata saker, eller jag skriver typ inget privat i min blogg.
Jag tycker inte det ska stå så alla kan läsa det, då är det inte privat längre.
Har du någongång blivit skadad/sårad av någon kommentar du fått?
Nej det har jag inte.
Tror du att du bloggar om fem år?
Jag är väl 21 då så jag tror inte jag bloggar då, men man vet ju aldrig.
Haha hittade ingen annan bild. Så den får duga, är från när vi sov i husvagn i Skråmträsk
om någon ville veta =)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0