Cooler than me

Hej hej!
Vi fick sluta tidigt idag! Hann hem med tolvbussen så jag har städat lite i mitt rum med jag orkar inte göra klart de.
Ska snart gå ut och mocka så vi slipper göra det i kväll och sen ska jag baka! :D Den här veckan kommer bli toppen!
  • Måndag: Rida och göra läxor
  • Tisdag: Skola och sen gå på stan och köpa julklappar, rida, läxa
  • Onsdag: Skola, träning
  • Torsdag: Vi börjar typ kvart i ett och har matte och sen slutar vi så vi ska försöka övertala Kerstin att slippa matten. Sen träning
  • Fredag: JAG FYLLER ÅR! Skola, kalas!!!!
  • Lördag: Foto"jobb" på morgonen och sen vet jag inte vad som händer, kanske har kalas med kompisarna då
  • Söndag: Träning på kvällen, de är de ända som är planerat
haha gammal bild...

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0