Det va länge sen jag gjorde en lista

Hur gammal är du? 15, fyller 16 om typ 24 dagar eller något sånt! 
Hur lång är du? Haha typ 157 cm! Har växt en centimeter :D woho!!
Stjärntecken? Skytten
Hur bor du? I ett hus en bit utanför Skellefteå 
Är det din bästa bostadssituation någonsin? Japp
Arbetar du? Nej, tror inte jag skulle hinna det just nu.
Ville du jobba med när du var liten? Veterinär, som typ alla men jag tror inte de blir så
Är du nöjd med ditt liv? Jajemen!
Har du bott utomlands? Nepp men de skulle va skoj
Vad är det knasigaste jobb du haft? har inte haft något jobb 
Gillar du att resa? Ja, nog för att jag bara har rest innom Sverige men snart far jag till Grekland!
Nästa resa? Får väl se vad som händer :D
Intressen? Rida, Cheerleading, va med kompisar osv.
Vad gör dig glad? Att vara med folk jag tycker om, rida, träna och tävla m.m
Vem är du mest lik i din familj? mamma tror jag
Vad köper du oftast till dig själv? Kläder helt klart
Vad är ditt nästa mål i livet? Jag vet inte riktigt
Finaste komplimangen du fått? Haha ingen aning
Ger du ofta komplimanger? Är dålig på det
Vad skulle du vilja kunna som du inte kan?
massor av saker, önskar att jag inte hade problem i ryggen så jag skulle kunna göra mer saker. Det finns massor av saker inom cheerleadingen som jag vill kunna, handvolt, flekis, salto, skorpan m.m.
Vad är du mest stolt över om dig själv? ingen aning 
Vad brukar folk tro om dig vid första ögonblicket? haha säkert att jag är blyg, men själv tycker jag att jag bara är det i början och när jag väl känner personen är ja inte blyg
Har du många bästa vänner? Jag har några BÄSTA vänner
Nämn ett problem du har? Jag får ont i ryggen rätt så ofta
Nästa inköp? Ska köpa skor i morgon
Varför har du en blogg? Haha jag vet inte riktigt
Vad ska du göra idag? I kväll, ska se Ensam mamma söker och duscha. Annars vet jag inte :D
Vad ska du göra i morgon?
Skola och på kvällen va med Sanna, Cissi och Mikkan
Hur ser ditt liv ut om fem år? Det får vi väl se då



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0