Don´t bring flowers

Hallå!
Igår var vi i kåken och "firade jul".
Vi åt julmat och sånt. Det var riktigt skoj.
Förutom att äta mat såg vi The Back Up Plan och Toy Story 3.
Det är nog den bästa Toy story av alla tre.
Kom hem nån gång vid 11 idag och då kom jag på att jag inte hade tagit med någon
nyckel. Så jag sprang runt och letade extra nyckeln som finns ute.
Men jag hittade den inte så jag började bära stegen till framsidan för att klättra upp på
altanen och sen försöka bryta mej in (hur hade jag tänkt lyckas med de?).
Men sen ringde mamma och sa vars nyckeln var så då var de bara att bära tillbaka stegen.
När jag kom in var jag iskall så jag tog en dusch, sen
har jag sett Hollywood Fruar och Flickan från ovan.
Har rätt ont i huvudet för när vi sov var de någon fläkt eller något som lät jätte högt...

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0