SVAR!

KommentarTid
Anonym om If we were a movie:
hur kan du ha så fin hy? vad använder du för krämer och sånt? :)
Tack så jätte mycket! :D Jag använder inte så mycket smink på dagarna, t.ex aldrig fundation och puder men jag vet inte om det spelar någon roll. Annars så använder jag neutrogena visibly clear (skrubb krämen), body shops tea tree (de är typ ansikts tvål) och annars är de väl det vanliga (det tvättar jag med på kvällen), sen tvättar jag ansiktet morgon och innan jag går och lägger mig. Och sminket bort direkt när jag kommer hem från skolan!! Och hudkräm för att inte ansiktet ska torka sönder haha.
Skulle vara roligt om den som skrev kunde säga vem det var =) 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0