11. Your proudest moment in cheer

Jag fattar inte vad tian betyder, Your cheer pet peeve, så jag hoppar över den. Och i stället tar jag elvan.

Det som jag har blivit mest stolt över innom cheerleadingen är nog när vi vann guld och mvp på DM som var i mars. Jag trodde verkligen inte att vi skulle vinna MVP så det blev en stor överraskning och guldet vart jag också väldigt glad och överraskad över! Och väldigt stolt att vi klarade av att vinna även om vi är så få. Nu taggar vi RM i juni som kommer bli super kul!
spola fram till ca 1.33 min

Kommentarer
Postat av: Hanna

Pet Peeve kallas nåt du stör dig på

2011-04-22 @ 15:09:29
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0