15. How long have you been cheering

Jag började cheerleading när jag var 12 år, skulle fylla 13 och jag har inte slutat en sekund sen dess. När det är sommaruppehåll brukar jag fortsätta öva på mina hopp och min gymnastik så jag har cheerat sen den dag jag började. Här kommer några cheerbilder från åren!
Enjoy!
Jag efter min första tävling
Skyltsöndag för några år sen
Gemensam träning med Vipers (som miniorlaget hette då)
Efter prisutdelningen när vi fick silver
Från nån tävling med ett annat lag
Lagbild från 2008
Min första byggrupp
Prisutdelningen 2009 tror jag.
Prisutdelningen efter vi vunnit MVP förra året!
Ramsan (tror jag) från förra året!
Lagbild från förra året
Jag och syster efter tävlingen förra året (på Max haha)
Pyramiden förra året
Prisutdelningen DM 2010
I uppsala före RM förra året
Våra baskets förra året
Pyramiden förra året utanför tävlingshallen
Invigning RM 2010
RM 2010
RM 2010
DM 2011! MVP + guld!!!!
Haha första bygget i årets program

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0