16. Why you love cheer

Nu är jag på den sista utmaningen (eller vad jag nu ska kalla de) på den här listan.
Jag älskar verkligen cheerleading! Det är en otroligt rolig sport och det finns inget annat jag hellre skulle vilja hålla på med. Inget slår den känslan som kommer när man ska tävla, när man står på mattan just innan musiken ska börja. Man får alltid nya mål och blir alltid peppad och glad av träna cheerleading. Jag skulle kunna sitta och kolla på olika cheerleading videos i flera timmar. Jag hoppas jag kan träna cheerleading så länge jag bara vill.

Många får helt fel uppfattning om vad cheerleading är, de tror typ att det bara är tjejer med korta kjolar som står med pompoms och hejar på fotbollsmatcher eller något liknande. Men det är helt fel, cheerleading är en sport på elitnivå och vi tränar väldigt hårt!

Jag älskar allt med cheerleadingen, lagsammanhållningen, byggen, tävlingar, träningarna, känslan som kommer när man har lärt sig något väldigt svårt, ja allt!

I ♥ CHEERLEADING
620111-11-1262624554594_large

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0