At least your on the top of the world

Har nyss kommit hem från Tatung! Var där med min släkt och det var en riktigt god middag. Är proppmätt nu.. Haha. Känns tungt att skolan börjar på tisdag. Jag har inte hunnit med allt som jag ville. Men men. Träningarna börjar i alla fall den 30 augusti så det är ju bra. 

I morgon ska jag försöka ta vara på dagen så mycket som möjligt. Ska vakna tidigt så jag inte är så trött på tisdag. Sen ska jag hinna springa, se något Gossip Girl avsnitt och massa andra saker! Måste förresten boka klipptid snart, mitt hår är en katastrof...

Här är tre bilder på mej från när jag fotade med Sanna, Mikkan och Frida. Sanna har tagit och redigerat de två första och Mikkan den sista. Mina bilder från den gången kommer när jag har photoshop igen!



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0