Life is for living

Hej hej!

Shoppingen i Umep gick riktigt bra och jag är jätte nöjd med det jag köpte! Köpte inte så mycket skaer för jag ska kanske spara pengar till en sak! Köpte i alla fall en tröja och ett linne från Monki + några saker som jag behövde. T.ex nagellack och lite nytt smink. Kommer kanske bider i morgon eller något.

När vi kom hem åt vi middag och efter det for jag ut och red med syster och efter det for vi ut och sprang. Vi sprang faktiskt rätt långt! Ca 6 km! Känns riktigt bra nu! 

Fotade ju nya bider igår men det gick inte lägga in alla på datorn och min kamera fick nå fe när vi fotade så jag fick inte så många bra bider. Nu ska jag börja se Gossip Girl säsong 4! Som jag har längtat efter det! Här är en bild på Mikkan från igår. Kommer mer sen!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0