Look I´m still around

Godmorgon!

Just när jag och Emma skulle ut och springa igår började det ösregna. Så jag ska fara ut och springa nu i stället. Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Hittar väl på något. Såg nyss en video från cheer camp som är i Borås just nu. Hade jätte gärna varit där! Men som tur är ska det bli ett läger i Luleå i höst så dit ska jag! Det kommer hända mycket i höst! Det här ser jag framemot!
  • Inne träningarna börjar! Nån gång i slutet av augusti
  • Vi ska köpa Maxie!!! I slutet av augusti
  • Läger i Luleå, 23 - 25 september
  • Gossip Girl säsong 5 börjar sändas! 26 september
  • Nicole kommer och hjälper oss med tävlings programmet, Oktober
Sen efter det är det ju såklar födesedagar och juafton som jag längtar till!

¨
Emma är topp, hon har redigerat bilden ocskå.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0