Maybe I´ll have the answers when you´re gone

Hej hej!

Idag har jag inte gjort så mycket. For till stan och kollade på några mattor som kommunen har fixat till vårat lag. De var två stycken som var likadana som de vi hade så det var jätte bra! Efter det har jag inte gjort så mycket, hoppat, tagit hand om hästarna m.m. For till Mikkan en stund i kväll också, vi övade flickisar och satt ute och pratade. Nu sitter jag och ser tv och så kommer nog min kväll fortsätta att se ut. 

Eftersom jag inte har något roligare att berätta så kan jag ju säga att jag såg två avsnitt av Gossip Girl säsong 4 igår och det var super bra!! Längtar tills säsong 5 kommer!

Tumblr_lprzv0q2tb1qc4p79o1_500_large

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0