Ny kamera?

Sitter och kollar efter någon kamera. Jag har funderat på att köpa en ny kamera. Även om jag älskar den jag har så börjar bilderna bli lite för mörka och det är inte så kul. Har testat massa saker för att få bättre ljus i dem men utan större resultat. Har till och med fått tips av Nikon företaget, eller vad jag nu ska kalla de, men de hjälpte inte. Jag tror jag vill fortsätta med Nikon för då har jag fortfarande användning av mitt långzoom och Nikon är ett superbra märke! Men det kommer nog ta lång tid innan jag bestämmer mig och har råd.. De jag vill ha är inte billiga. Men om man vill att den ska hålla länge och ha bra kvalitet så är det inte så konstigt att de blir dyra. Tills dess ska jag ha kvar min älskade Nikon D3000!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0