Set the fire to the rain

Det är dåligt väder idag också.. Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag. Det finns inte så mycket att göra när det regnar. Kommer säkert sluta med att jag ser Gossip Girl. Men det är bra så det gör inte så mycket.

Nu är det bara några dagar kvar innan skolan börjar om. Jag kan säga att jag gärna skulle ha sommarlov en månad till. Men men. På söndag har styrelsen i cheerleadingen i alla fall möte så då får vi veta vilka tider vi har träningar. Längtar till inne träningarna! Känner på mig att det kommer bli en spännande säsong!


En bild jag tog när jag var i falkträsket med Sanna och Mikkan.

Kommentarer
Postat av: S

Coooool bild!

2011-08-19 @ 16:18:29

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0