Written in the stars

I morgon ska vi fara till Umeå över dagen med familjen. Ska troligen på Nolia men jag ska försöka få Emma att gå på stan med mig i stället. I fall det blir att gå på stan ska jag köpa saker som jag behöver. Eller, behöver och behöver.. Vill ha en vit och en svart kajalpenna och en locktång, och såklart någon tröja från Monki om jag hittar. Men egentligen ska jag försöka spara så mycket pengar som möjligt för jag har tänkt köpa ett till objektiv till kameran, har bara inte bestämmt vilket än. 


Kommentarer
Postat av: astrid

har gått i gc troops archers, men ska byte till gco cougars nu ;) ska ni bli fortsättningslag nästa år?

2011-08-06 @ 11:00:09
URL: http://nattstad.se/thiinkastriid
Postat av: astrid

aa de gjorde jag :) va kul, isåfall kommer vi möta varandra igen haha :D

2011-08-06 @ 11:35:52
URL: http://nattstad.se/thiinkastriid

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0