2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, for utomlands för första gången i mitt liv, vann RM brons, lärde mig massor av nya saker innom cheerleadingen m.m.

 

Höll du några nyårslöften?
Jag tror inte jag hade några nyårslöften.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Turkiet och Sverige.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
14 maj - for till Turkiet, 5 juni - tävlade på RM och fick brons medalj, 23-25 September - lägret i Luleå och julafton - då jag fick kameran. Finns säkert något mer datum som jag borde minnas men nu kommer jag inte på något mer.

 

Vad var din största framgång 2011?
Att jag har klarat saker som jag aldrig trodde att jag skulle klara.


Största misstaget?

Inte varit med mina vänner så mycket som jag hade velat.


Bästa köpet?
Kameran som jag fick igår (betalade lite av den själv) och objektivet som jag köpte idag tror jag.

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Kamerasaker eller träningssaker

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När vi tälvade på RM, hade lunginflamation och mådde riktigt dåligt dagen före vi skulle tävla men sen klarade jag av att tävla och vi satt allt i vårat program och det resulterade i en bronsmedalj, den glädjen är svår att toppa.

 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Ah... Vet inte riktigt, alla låtar som har spelats sönder på radion kanske?

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ingen aning.


Vad önskar du att du gjort mer?

Tagit vara på sommaren mer än vad jag gjorde, varit mer med kompisar.


Favoritprogram på TV?
Gossip Girl! 

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Åt tårta, hade kalas för släkten. Det vanliga!

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

Inte så speciell tror jag. 


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0