Det jag minns från 2011, del 2

I Juli hände det mycket! Jag var på stadsfesten med Mikkan, Emma, Sanna och Cissi och såg Erik Hassle och Robyn, hade cheercamp för småbarn med Mikkan i en hel vecka, vi började träna på toetouch basket med laget, jag, Mikkan och Emma kämpade på med våra flickisar, var på husvagnssemester med familjen, blev beroende av Gossip Girl, var på trästocks och mycket mer!
Jag, Mikkan och Sanna fotade i vattnet och det var iskallt... Sanna tog moppekortet så vi körde omkring haha, jag satte min stillastående flickis på marken utan pass, jag fortsatte med mitt Gossip Girl beroende, vi hade uppvisning på norvalla med laget, vi övade svåra och roliga bygg på uteträningarna, sommarlovet tog slut och skolan började om... Vi började med inneträningarna igen och tog in nya i laget. Gick igenom massa grunder för att se vad de kunde.
September såg i stortsätt ut så här: skola, träna, gossip girl, skola, träna, gossip girl. Och så red jag ju också såklart. Vi for på cheerleading läger i Luleå i slutet av September och det var så himla roligt! AH! Saknar det jätte mycket, hoppas det blir ett läger nästa år också för det var en av de roligaste sakerna på hela året!
Det var väldigt mycket cheerleading i oktober. Fotade även med Mikkan. Nicole från Kanada kom och hjälpte oss med vårat tävlingsprogram! Det är awsome! Det var jätte roligt när Nicole var här! Längtar tills nästa gång hon kommer!
Öppethus med skolan, skyltsöndag med laget där vi tjänade superbra! Min syster fyllde år och vi fortsatte kämpa på träningarna. Buck blev bara våran i november.
Vi köpte Maxie i december, jag fyllde 17 år, vi hade juluppvisning med laget, det var julafton (om någon hade missat det) och jag fick min kamera!!!!!! YEY! Och idag är det nyårs!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0