Det jag minns från 2011, del 1

Eftersom alla mina bilder försvann nån gång i våras så har jag tagit bilder från bloggen = inte så bra kvalitet men.
I januari hände det inte så mycket. Vi fick vårat tävlingsprogram, beställde nya skor och väskor från USA, jag var beroende av Hellcats och så var jag rätt mycket med Mikkan och Sanna. Vi bokade även en resa till Turkiet!
I februari hade vi vårat genrep inför DM som var i början av Mars. Om jag minns rätt så gick det väl sådär. Jag fotade även en ny profilbild, och lärde mig gör en inbakad fläta i luggen. Och efter det hade jag alltid den där flätan i håret på träningarna.
DMDMDMDMDMDM! Vann guld och MVP och vi var super nöjda! Hade tjejkväll hos Amanda som jag inte hade träffat på väldigt länge, och så börade vi göra om vårat program inför RM!

April.. Jag minns inte så mycket från April men några saker var att Team Sweden tog brons medalj på Worlds, jag och Emma tvingade våran bror att vara topp och vi basade (på studsmattan), Emma vann en bow på träningen och Mikkan for utomlands. Bilden på team sweden är från youbetterwork.blogg.se
Maj var enligt mig den bästa och den värsta månaden. Vi kämpade på med träningarna och i slutet av maj for jag och min familj till Turkiet. Det var så himla skönt att vara utomlands. Men när jag kom hem fick jag ögoninflamation och lunginflamation, och det var en vecka innan RM. Jag tror jag var hemma från skolan i minst tre veckor om man räknar med en vecka i Turkiet. Jag fick inte träna eller rida något innan RM.

For till Malmö och tävlade med lunginflamation, men det var värt det. Hade så himla roligt i Malmö och vi kom på tredjeplats på RM! Blir fortfarande tårögd när jag tänker på det. När vi kom tillbaka från Malmö for jag på skolan för första gången på några veckor, var fortfarande sjuk men jag gjorde i alla fall massa prov som jag hade missat när jag varit hemma. Sen fick vi äntligen sommarlov och jag började må bättre. Vi började med uteträningar på nordanå med laget! Juni var också en av de bästa månaderna de här året.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0