Lista.

1. Det första du tvättar i duschen? Känner hur varmt det är med fötterna, så det blir väl fötterna
2. Gillar du kaffe? Nej.
3. Hur mår du just NU? Fortfarande förkyld och hostar, låter som en åsna när jag hostar 
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? Har ingen crush
5. Berätta om din senaste dröm: Jag cyklade typ
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Tror inte det
7. Vad vill du ha just nu? SOMMAR!
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Haha jag vet inte
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Båda men oftast biter tror jag
10. Använder du smileys? Jo
11. Har du träffat någon kändis? Ja haha
12. Gillar du keso? Tror inte det
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? Tävlings musiken
14. Hur många länder har du besökt? Svergie & Finland, Finland i typ en timme...
15. Är dina föräldrar stränga? Jag tycker inte det
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Kanske, de skulle va coolt 
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Eh.. ingen aning
18. Brukar du hyra film? Ibland
19. Var kommer du vara på lördag? Det är lördag idag och vi får se hur det blir om jag börjar må bättre
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Jag var inte där men såg de på tv
22. Vad åt du till lunch? Har inte ätit lunch än
23. Har du lockigt hår? Ja och det är jätte jobbigt 
24. När grät du senast? Typ igår haha för att jag var så tät i halsen så jag kunde inte andas. 
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Haha det händer ibland
26. Favoritårstid? Sommar såklart!
27. Vem höll du senast i handen? Vet inte
28. Sover du med TVn på? Nej
29. Tycker du att du är gammal? Haha nä
30. Är du mörkrädd? Njaa, eller nä de är jag inte
31. Gillar du ditt liv just nu? Om jag blir frisk nån gång så ja!
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Har inget badkar.. Bara dusch
33. Har du bra syn? Ja
34. Var är dina föräldrar just nu? Pappa är ute och skottar snö och mamma är på Luddes hockey träning.
35. Vad har du på dig just nu? dansbyxor och en orange tröja från monki
36. Vad var det senaste du köpte? Kofta, jeans, filter till kameran tror jag
37. Hatar du mer än 3 personer? Nej
38. Använder du sushipinnar? Haha nä
40. Äger du ett vapen? haha nej
41. Gillar du ditt hår? Ibland    
42. Gillar du dig själv? Jag antar de
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Båda
44. Hur ofta använder du MSN? Nästan varje dag
Haha närbild på Figge

Kommentarer
Postat av: mikkan

haha finfin;) :)

2011-02-05 @ 10:58:45
URL: http://miiikkan.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0