Uttråkad!

Hej hej!
Är fortfarande sjuk så jag missar bion i kväll... =( Men men måste ju bli frisk nån gång så då är det lika bra att vila. Igår fick jag och Emma Teenage Dream nagellacket av mamma och det var verkligen super fint! Tack! I kväll ska jag väl se någon film. Sen jag blev sjuk har jag hunnit se: Sex and the city 2, Bring it on, Blood diamond, When In Rome, ett till avsnitt av Hellcats, The back up plan, typ fyra eller fem avsnitt av Top Model säsong 11, lika många avsnitt av Project Runway, två avsnitt av Tyra show, ett avsnitt av One Tree Hill och ja... massa andra serier och filmer. Hoppas jag blir frisk snart för jag håller på att bli galen av att ta det lugnt!
Foto: Ida Lindberg

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0