TRÄNING TRÄNING TRÄNING!

Hej hej!
Ska snart fara på Tatung och äta middag med laget och Amerikanen som kommer att träna
oss i veckan.
Så här kommer min vecka att se ut:
Måndag: Träning 10.00-17.00
Tisdag: Träning 10.00-17.00
Onsdag: Träning 10.00-17.00
Torsdag: Inget planerat, kanske träning på kvällen
Fredag: Vara med kompisar på kvällen
Lördag: Kanske gå på stan på dagen och klassåterträff på kvällen
Söndag: Sista dagen på jullovet.... Träning på kvällen!

Som ni ser kommer jag ha träning rätt mycket i veckan så jag kanske inte kommer
skriva så mycket på bloggen för när jag väl är hemma kommer jag säkert
sova eller ta det lugnt. Träningarna kommer säkert att bli super kul!
Och det blir roligt att träffa den gamla klassen på lördag också.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0