Happily ever after starts here

Hej hej!

Det är toppen väder här i Skellefteå idag! Jag har simmat över sjön och solat hela dagen. Riktigt härligt! Efter middan ska jag fara och bada igen och sen efter det blir det kanske att rida om det inte är för varmt. Sen blir det säkert att se Gossip Girl ikväll. 

På träningen igår bestämmde vi vem som får vara topp i vilket bygg i våran lilla stuntsekvens som vi ska visa upp på Norvalla den 12 augusti. Jag fick den delen som jag ville ha så jag är superglad över det! Jag ska göra ett bygg som är typ som det här: http://www.youtube.com/watch?v=PcltZ1RZmZ0&feature=fvsr. Nästan hehe.

Nä nu ska jag gå ut igen, ha en bra dag!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0