Maybe I´ll have the answers when you´re gone

Det var ett tag sen jag skrev nu. Men det har inte hänt så mycket, har varit mulet och tråkigt väder både idag och igår.

Igår var farmor och farfar hit en stund och förutom det så såg jag typ Gossip Girl hela dagen.

Idag har jag varit modell åt Hanna och efter det for jag till Mikkan och tog kort. Efter middan hade vi fysträning på Nordanå, jobbigt men välbehövligt.

Ikväll ska jag se morden i midsommer och efter det blir det mer Gossip Girl. Haha jag har blivit beroende av det men det är verkligen super bra efter att man har sett några avsnitt så man förstår allt. Om man bara ser ett eller två är det inte så jätte bra. Nu har jag sett nästan två hela säsonger och det är superbra! Ser det hela tiden typ.. Haha.

En bild från idag. Mikkan har fotat och redigerat den. Jag har fått bilderna nu så jag ska nog redigera en hel del i morgon.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0