Cheercamp

Hej hej!
I morgon är det den sista skoldagen! Känns riktigt bra. Gjorde det sista nationella idag och det gick väl rätt bra. Hoppas på G. Det var i matte så jag har inte så stora förväntningar. Fick veta våra betyg i svenska också och jag fick MVG! Är super nöjd! Sen slutade vi tidigt så jag och Mikkan gick till stan och köpte mjukglass och tog tolv bussen hem. Sen jag kom hem har jag ridit, hoppat studsmatta, tränat gymnastik och hopp och inte så mycket mer. Snart kommer Mikkan hit för vi ska ut och sätta upp lappar om vårat Cheercamp som vi ska ha som sommarjobb i sommar. Känner ni någon som bor i Skellefteå eller nära och är mellan 7 och 12 år, säg att dom ska vara med! Maila isåfall [email protected]



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0