Just the way you are

Hej hej!
Kom hem rätt tidigt igår men de va tråkigt att sitta brevid en eld jätte länge. När jag kom hem såg jag nån film och sen gick jag och la mej efter 11 nån gång. Och nu vaknade jag 11 så jag har sovit ca 12 timmar i natt. Förutom att sitta brevid en eld igår så spelade vi brännboll och kubb. Det var roligt att träffa gamla klassen igen!

Idag ska jag försöka övertala mamma att jag ska få fara ut och springa (får inte träna eller något på en månad eftersom jag hade lunginflamation) men vi får väl se hur de går. Om jag gör de ska jag i alla fall stretcha mycket! Efter sommaren ska jag kunna: bow and arrow, scorpion och heelstretch på mitt fel ben + att min heelstretch på rätt ben kan alltid bli bättre.
 Scrop.
Här är en bild när toppen gör scorpion.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0