Backhandspring

Träningen igår gick jätte bra! Jag, Mikkan och Frida P satte våra stillastående flickisar!! Yey! Nu är det bara att finslipa på dom så blir det perfekt. Idag tror jag att vi har byggträning, kanske lite gymnastik också. Ifall vi har gymnastik ska jag få till min rondat flickis igen, felet är att jag fegar ur.. Men nu när den stillastående känns säker blir det säkert bättre. Förresten så har jag äntligen fått tillbaka min heelstretch! Den blev sämre av någon anledning men nu är den tillbaka, likaså med min bowandarrow! Yey! Allt känns jättebra!! Längtar till träningen ikväll!


Haha en bild från när vi var i Malmö, Emma och Jag basar Mikkan och mini Frida är bak.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0