We could have had it all

Imorgon fyller min syster år men i morgon har vi massor av saker att göra så i kväll är det släktkalas här hemma. Hon fick sin present av familjen i morse för hennes mobil gick sönder helt, nu är hon en stolt ägare av en Iphone 4. Förutom det har jag hunnit ta lite kort med Mikkan och bakat till i kväll. 

I morgon ska vi stå på skyltsöndag med laget (= iskallt...) och efter det stannar vi i stan för att sedan fara på träning. Längtar jättemycket till träningen i morgon!


Jag blev väldigt sugen på att göra en ny film med laget när jag såg de här! Den jag gjorde sist kan jag inte lägga upp på youtube förränn efter DM så bara några månader kvar. 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0