6. Your favourite stunt

Jag älskar att bygga! Och enligt mig är det en av de roligare sakerna med cheerleading.  Jag vet inte vilket som är mitt favorit bygg är men jag har några som jag tycker är lite roligare än andra. Och det är: 

Basket tosses - det är roligt att lära sig nya trick som man kan göra när man blir kastad

Liberty - inte nere på axelhöjd utan extension höjd, tycker det är finast när man gör heelstretch eller bow and arrow, scorpion är också fint men då ska man verkligen göra den fint

Switch up - när man byter ben på vägen upp till lib, det är jätte roligt att göra!

Tictoc - Got to love that!

Tumblr_lq9vzit22b1ql6q8to1_500_large

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0