9. Your happiest moment in cheer

Oj, den här var svår. Det finns så många gånger. Men lägret och alla tävlingar är ju något speciellt men den gången jag har varit lyckligast är nog RM 2011.

Jag hade lunginflamation + att jag spydde och jag mådde inte så bra dagen före, men ändå lyckades vi sätta hela vårat program och vinna en borns medalj! Jag var så glad över att jag klarade av det. Doktorn hade sagt att jag inte fick träna på en månad några dagar före RM och att min kondition inte skulle vara så bra. Jag brydde mig inte om det såklart. Jag hade missat flera träningar innan RM så jag var väldigt nervös innan vi skulle ut på mattan. Vi satte allt och jag började gråta när sista dansen nästan var klar för att jag var så glad. Jag var och är väldigt stolt över migsjälv och mitt lag. Vi hade väldigt mycket motgångar mot oss och ändå lyckades vi ta bron på RM! Varje gång jag ser filmen från RM blir jag tårögd! RM 2011 var den bästa tävlingen någonsin! 

Jag vet inte hur jag ska avsluta det här inlägget men jag älskar cheerleading och jag älskar mitt lag!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0