Måndag

Blä vad jobbigt med måndag.. Skolan gick väl inte så jätte fort idag men vi fick tillbaka samhällsproven och jag är riktigt nöjd! I morgon har vi typ miniprov i Samhälls igen. Måste nog öva lite mer innan i morgon. Onsdag är det engelska redovisning och sen tror jag inte vi har någon mer "stor" uppgift i veckan, eller kanske på multimedian, är inte säker. 

Efter skolan for jag ut och red och sen jag kom in har jag pluggat, pluggat, gjort lite styrka och duschat. I kväll blir det att se Hollywood fruar!

Btw, idag sänds andra avsnittet av Gossip Girl säsong 5! Haha jag har inte ens sett det första än.. Vill inte att de ska ta slut nån gång så jag väntar jätte länge haha. Eller okej, jag kan inte vänta länge, nu ska jag se första avsnittet!



Tumblr_lsglp8yaif1qlzrfjo1_500_large

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0