Tisdag

Skönt att ha sovmorgon till 20 över 11 idag. Kunde inte sova längre än till halv åtta så nu sitter jag här vid datorn och ska snart lägga mig i soffan för att se lite tv. Ikväll ska jag nog rida och kanske fara och göra en sak. Mer om det senare. 

Det kommer nog inte bli så mycket uppdatering på bloggen från i morgon och fram till söndag. Nicole från Kanada kommer och vi har koreografiläger hela helgen. I morgon kväll ska vi ha filmkväll hos Johanna med laget och Nicole, torsdag har vi skola och sen träning från 18-21, fredag skola och sen träning 18-21, lördag träning 10-16, söndag träning 10-16. Så tiden jag inte tränar kommer jag mest troligen ligga och sova eller vara i skolan. Men ska försöka uppdatera lite i alla fall. 

Jag längtar jätte mycket! Det kommer bli superskoj!!!



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0