Fredag!

Idag på skolan har vi typ inte gjort så mycket. Eller vi hade en genomgång om projektarbetet, tog skolfoto där vi var superhjältar, hade Historia och sen GKO i nån timme. Efter skolan for jag, Mikkan, Emma och Frida till matfesten och åt middag där. Jag åt en macka med kött och beasås, det var så himla gott! 

I kväll har jag inte tänkt göra så mycket. Kanske passar på att städa mitt rum nu så jag slipper göra det senare i helgen. Sen hade jag tänkt se Criminal Minds och köra lite styrka också. 

I morgon ska jag och Mikkan planera inför när vi börjar träna nybörjarlaget på torsdag nästa vecka. Kommer bli riktigt roligt och spännande. Nä nu måste jag börja städa.. 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0