Perfect day


Som rubriken säger så har jag haft en perfekt dag! Vaknade halv 9 för att göra mig i ordning och sedan befinna mig hos Frida P klockan 10 för att öva flickisar och stunta lite. Vi gick in till stan och köpte lunch och satte oss sedan på bryggan vid älven för att äta. Det var så otroligt varmt så jag, Mikkan, Emma, Frida och Josefina for iväg till vitbergs för att sola och bada. Hade det riktigt roligt och detta måste göras om snart!

Kom hem just efter fyra och har sedan dess hunnit fara ut med hästarna, kört styrka och duschat. Känner mig inte helt frisk, tror nästan att jag har feber.. Så jag tänkte lägga mig i min säng och se PLL. Hoppas jag känner mig piggare i morgon!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0