Söndag

Oj, har inte skrivit sen i torsdags.. Men men, har haft annat för mig helt enkelt. Spenderade hela torsdagen med att plocka och sedan rensa blåbär. I fredags jobbade jag, igår var jag i stan och idag har jag jobbat. Idag var sista dagen som jag var schemalagd, men vi får väl se om de ringer i veckan och vill att jag ska jobba. 

I morgon börjar sista veckan på sommarlovet... Känns inte bra. Vill verkligen inte tillbaka till skolan, man har typ inget liv när det är skola... Men jag får försöka tänka positivt, det är ju ändå sista året. 

Vet inte riktigt vad jag ska göra i kväll. Det blir i alla fall surströmming till middag! 

Kommentarer
Postat av: Ida Lindström

Åh vilken häftig bild!

Svar: Tack!!
Ida Lindberg

2012-08-12 @ 16:53:34
URL: http://runtheworld.webblogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0