Tisdag

Har inte skrivit på ett tag föra att jag har haft fullt upp.

I lördags var jag, mamma och Emma på nolia och sen när vi kom hem for jag ut och red och efter det ut och sprang.

I söndags jobbade jag från 11-18 och sen när jag kom hem var jag typ tvungen att sova direkt (vid 10).

Igår (måndag) jobbade jag från 6-15 och sen for jag hem och duschade och sedan for iväg till Tilda där jag spenderade kvällen med några från laget. Kom hem just före 12 och var helt död.

I morse vaknade jag vid 10 och klockan 12 bar det av mot stan för att fota Amanda och hennes kompis. Kom hem för ett tag sen. Jag tror att jag börjar bli förkyld, har jätteont i huvudet, känns nästan som att jag har feber och har även ont i halsen. Haha blir hellre sjuk när skolan börjar om än nu. Vill njuta av de få dagar som är kvar av detta sommarlov.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0