If we could only have this life for one more day

(Arkivbild, som de andra bilderna som jag lägger upp här på bloggen, måste börja ta nya bilder).
Måndag idag och det är bara en vecka kvar till julafton. Skolan kändes lika ovärd som vanligt men vad ska man göra åt det. Det är ju bara fyra dagar kvar tills vi får vara lediga i drygt två veckor. Det ska bli riktigt skönt. 

Sen jag kom hem har jag hunnit rida och ätit middag. Nu hade jag i alla fall tänkt köra styrka och sen duscha, blir nog en tidig kväll för mig ikväll, jag är så otroligt trött. 

I morgon väntas det skola till klockan två och efter det ska jag in till stan och fixa några grejer på banken och sen köpa de sista julklapparna. Efter det blir det att fara hem och äta och sen dra iväg på träning. 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0