We don't want our hearts to break in two

Har spenderat hela dagen med bröllopsfotograferingen. Det gick riktigt bra men det var väldigt kallt. Om mina tår klarar sig från en förfrusning nu är det ett underverk. Haha, men förutom det så var det riktigt roligt. 

Jag kom hem vid halv 6 och åt middag och sen for jag och Emma ut och red. Kanske inte det smartaste när jag fortfarande var kall men. Nu sitter jag i alla fall i min säng och försöker få upp värmen samtidigt som jag kollar efter lite saker inför nyårs. 

Jag har letat klänningar i flera veckor på olika hemsidor men inte hittat någon som jag tyckt om, men nu hittar jag flera stycken men då är det såklart för sent att beställa. Får försöka hitta något på stan i morgon, håll tummarna..

Nä, nu får det vara slutslappat för idag, dags för dagens styrkepass!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0