You've built your wall so high that no one could climb it


Sitter nu i min säng och är helt död efter dagens träning. Vi köttade program hela träningen och jag kan säga er en sak och det är att första halvan av programmet tar alla mina krafter. Så jag måste på något sätt hitta kraft till sista delen också. Men det ska nog lösa sig.

Jag måste säga att dagens träning gick väldigt bra! Och som jag har sagt förr så klättrar gymnastik i vilket som är mitt favorit moment.

För övrigt har jag haft en riktigt bra helg med bland annat filmmys med smält choklad och frukt med bästa tjejerna. Nu ska jag i alla fall göra läxor och sen blir det en tidig kväll. Hoppas ni har haft en bra helg!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0