Bow and arrow

Är hemma från skolan idag för att jag har blivit förkyld. Hade jätteont i huvudet hela dagen igår och i slutet av träningen var det riktigt jobbigt. Så då stannar jag hemma och vilar upp mig idag istället för att fara på skolan. 

Nog om det. Igår hann jag, Mikkan, Emma, Frida P, Mini Frida och Tilda bygga lite innan träningen började och det gick superbra! Jag klarade bow and arrow i extention (stavas det så?) och Emma klarade scorpion där uppe också! Jag älskar verkligen att bygga. Enligt mig är det de roligaste momentet innom cheerleading! Min dröm är typ att ha ett stuntlag! Kommer mer bilder sen!

Kommentarer
Postat av: elin

åhh, snyggt! :D

2012-02-16 @ 14:51:40
URL: http://imwithhope.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0