...

Kände redan i morse att det var något fel, sen i bussen till skolan fick jag typ kramp i magen och när jag kom till skolan blev det bara värre. Mår jätte illa, känns som jag ska spy och har typ kramp. Så jag for hem igen. Jag hatar min mage.. Har fått testa flera olika mediciner men ingen fungerar. Jag hoppas verkligen att de hittar vad som är fel när jag ska till lasarettet om någon vecka. Har haft såhär jätte länge och jag är trött på det. Kan vara helt frisk och sen plötsligt kommer det bara och jag får kramp och det känns som att jag ska spy, sen går det antingen över direkt eller så håller det i sig länge. Hoppas att det som jag har nu går över fort... 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0