Aj...

Haha, kan inte annat än skratta åt mig själv. Skulle vara duktig och olika bygg på en pall (!?!) här hemma. Haha tictoc och tictoc upp till heelstretch var lätt som en plätt men sen kom jag på att testa hoppa från pallen och spänna mig som i en basket och försöka göra ett litet trick (inte smart idé). Hoppade rakt upp i taket och höll på att landa halverst på pallen. Haha fick lite ont i huvudet och knogarna men. Så nu vet ni, testa inte att hoppa från en pall och låstas att det är en basket toss.... 

Förutom det så har jag hunnit med massor av saker sen jag kom hem. Gjorde lunch direkt när jag kom hem och sen har sett ett avsnitt av One tree hill i brist på annat att göra, bakat muffins, ätit en fruktsallad ♥, kört styrka i typ 30 min, kört programmet några gånger. Sen tror jag inte jag har gjort så mycket annat. Nu längtar jag tills Emma och pappa kommer hem med skorna!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0