Beauty has a price!

Igår på tränigen när vi värmde upp började Emma skrika, anledningen var en liten mus som hade tagit sig in (eller så bor den där...) i gympasalen. Fy tusan vad äckligt, jag (som hatar möss och sånt) blev livrädd och satte mig på en tjockmatta medans de andra kollade igeom sakerna.

Haha sen fortsatte träningen och i slutet körde vi våran dans som vi har i programet, den är verkligen FIERCE!! Ah, älskar dansen! Man blir så glad och peppad av den! Nu är det inte länge till DM och alla som befinner sig i eller i närheten av Skellefteå måste komma till Eddahallen den 11/3 och stötta oss! 

Skulle inte klaga om jag bodde i USA och hade ett sånt här coolt program! Jag älskar deras program och musik!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0