Bilden har en poäng...

Tumblr_lxyjqelzaz1rnot26o1_500_large
Individuella valet inför nästa år ska in den 31 januari och jag har ingen aning om vad jag ska ta...... De som jag funderar mellan är naturkunskap B, Psykologi A, Psykologi B, Rättskunskap, Matte B (även om jag suger på matte och verkligen inte vill ha det så är det bra att ha men jag vet inte ens om jag behöver det för det som jag ska läsa vidare till), Engelska C Cambridge (men jag vet inte om jag är nog bra på engelska för att klara kursen). Ah jag vet inte hur jag ska göra! Måste gå och prata med syon i morgon eller på fredag.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Rättskunskap!!! :-D

2012-01-18 @ 21:19:16

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0