Lördag

Idag har jag suttit med engelska läxa nästan hela dagen. Tog en liten paus och for till stan med mamma och Emma och köpte lite nya saker till köket. Nu har jag gjort klart en av två stora uppgifter som vi har fått på engelskan. Den andra orkar jag inte göra klart idag så jag gör det antingen i morgon eller nästa helg.

Förutom att göra läxa hela dagen har jag även mått illa hela dagen också. Yeeeey.... Hatar min mage. Men jag var på vårdcentralen i veckan och nu har de skickat en remiss till sjukhuset så jag ska få fara dit i stället. Har haft så här i magen sen i oktober så det vore ju skönt om de hittar vad som är fel och kan fixa till det. Det är inte så roligt att må illa och ha ont i magen varje dag..





Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0