Fredag

Idag har jag jobbat från sju till tre. Kändes väldigt skönt att sluta tidigare. Mina planer för kvällen är inte så spännande. Ska snart äta middag och sen hade jag tänkt rida och städa mitt rum. Sen hade jag även tänkt fara ut och springa en bit och sen avslutar jag nog dagen med att se Pretty Little Liars. De flesta är säkert på trästocks i kväll men jag känner att jag verkligen inte orkar idag, men i morgon ska jag dit med Sanna och Mikkan. Här är lite random bilder från igår och idag. Såg LOL med Mikkan och Emma igår och den var riktigt bra!!

 


Kommentarer
Postat av: linnéa - en fotoblogg

Fin blogg du har :)

Svar: Tack!
Ida Lindberg

2012-07-22 @ 12:23:32
URL: http://linnealinneaa.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0