Måndag-tisdag

Igår kväll gjorde jag, Emma, Frida och Mikkan en favorit i repris (smält choklad med massor av frukt). Vi spelade även spel, for ut på sjön med båten och såg en film. Hade en riktigt trevlig kväll! Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Hoppade med hästarna och sen var jag ute i det härliga vädret som varade i några timmar. Åt middag i stugan hos mormor och sedan for jag och Emma till gummark. Egentligen hade vi tänkt fara ut med båten men vi hittade den inte (?!) så vi fick någon konstig ide om att vi skulle klättra (och då menar jag klättra) upp på berget. Så vi klättrade upp och satt där uppe och åt jordgubbar. Haha det kändes väldigt äventyrligt. Sen for vi hem till Mikkan och såg en film. I morgon blir det jobb från 7- ca 4 och efter det blir det att fota med Emma, Mikkan och Frida.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0